niedziela, 28 lutego 2016

Horse drawing with pencil | Rysunek konia ołówkiem

Cześć. Jeśli odwiedzacie moją stronę to wiecie, że jestem wielbicielką koni. W świecie realnym jak i na obrazach czy szkicach. Pasjonuje się nimi od bardzo dawna... 

Dzisiaj prezentuję mój dawny rysunek konia. Zostawiłam go do skończenia, jednak stwierdzam - niech tak zostanie. Nie wszystkie prace muszę być skończone w 100% by wyglądać ładnie, taka moja opinia :) Sądzę, że takie prace zawierają w sobie nutkę ciekawości...

Czas wykonania: około 2-3h.
Czym rysowałam: ołówek grafitowy 6B.





Co sądzicie o takich rysunkach? Przypadł Wam ten do gustu? :)

Więcej moich prac znajdziecie na Instagram'ie @veuuska

20 komentarzy:

  1. genialny, zaluje ze ja totalnie nie potrafię malować :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobrze wykonany rysunek, świetnie ci wyszedł. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny rysunek! Kiedys tez lubilam rysowac, ale nie bardzo mi to wychodzilo :D

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pięknie rysujesz. Szkoda, że ja przestałam ;c może dziś też bym umiała ;D
    Też uwielbiam konie :) I chyba zgodzę się z Tobą. Niektóe prace wyglądają fajnie, jakby nie kończąc się. Jeszcze raz super!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny rysunek ♥
    Sama chciałabym tak rysować :c
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu i jeśli mogłabym prosić klikniesz w linki w moim najnowszym poście ?
    Z góry za wszystko dziękuję :**


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny! Masz wielki talent dziewczyno! Miło popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny :) Prawdziwy talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc nie wiem czemu jest nieskończony, wygląda na kompletny. I jest naprawdę genialny :) Zawsze chciałam nauczyć się rysować,ale nie miałam do tego wystarczającej cierpliwości i pewnie talentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda, ale masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  10. masz talent;*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny koń.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rysunek, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie rysujesz konie :)

    OdpowiedzUsuń