piątek, 5 lutego 2016

Horse drawing with colour pencil | Rysunek konia kredkami


Witajcie! W nowym poście zaprezentuję rysunek. Został wykonany kredkami, które nie za bardzo przypadły mi to gustu. Jeśli chodzi o technikę wolę farby lub ołówki :) Czuję się w nich najlepiej.


Rysunek przedstawia konia, było to dla mnie ogromnym wyzwaniem, gdyż koń to bardzo trudna postać do samego naszkicowania. Bałam się o wykończenie, ponieważ kredki to dla mnie coś nowego. 

Czas rysowania: około 6 godzin.
Do rysunku wykorzystałam: kredki - czarna, brązowa (różne odcienie brązu)




Co sądzicie o tym portrecie konia? Przypadł Wam do gustu?

Więcej moich prac znajdziecie na Instagram'ie @venuuska

17 komentarzy:

  1. Śliczny konik, ja ostatnio próbowałam narysować konia kredkami, ale nie wyszło mi:/

    OdpowiedzUsuń
  2. wooo!!! jestem pod wrażeniem! piękny koń:))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany!!! Masz niesamowity talent! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej, jestem po prostu zakochana w Twoich pracach ♥
    Rozwijaj się dalej :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny *.*. Ty to masz talent!
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Anatomię zwierząt trudno jest odzwierciedlić na obrazach czy rysunkach - tym bardziej szacun <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno talent masz niesamowity <3
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO Kurczę, zjawiskowy rysunek!
    Zazdroszczę talentu!
    Zawsze pragnęłam żeby ktoś mnie narysował! Genialna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O.o Zazdro :D!!!!!!! Pięknie to wygląda, masz talent ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Łanie Ci to wyszło ;) Rysunek kredkami jest dosyć trudną techniką, więc trzeba dużo praktyki.. ale Twój konik już robi wrażenie.
    Zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest! ;o Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny rysunek.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń