piątek, 15 kwietnia 2016

Draw Lassie Dog | Rysunek psa Lassie

Po trochę dłuższej przerwie w dodawaniu postów, witam Was znów! 

Przez ten czas powstało kilka nowych prac, jednak dziś zaprezentuję Wam najnowszą, gorącą, wyjętą dopiero co z pieca;) Jest to rysunek wykonany kredkami, a przedstawia psa rasy Lessie (owczarek collie). 


 Czas rysowania: około 2-3h
Czym wykonałam: kredki kolorowe "Colorino"



Jak Wam się podoba taki rysunek? Lubicie zwierzęta? ;)

Więcej prac na moim Instagram'ie @venuuska




21 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszedł :) Kocham zwierzęta <3 Nigdy jakoś nie byłam przekonana do tej rasy aż któregoś dnia miałam okazję go zobaczyć na żywo i pogłaskać. Bardzo mi się wtedy spodobał, przeurocze są te psiaki <3
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Widać, że masz talent :)
    http://moment-for-piggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chrzestny miał kiedyś takiego właśnie "Lessiego", tylko suczkę :) śliczna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent kobieto :) Ja bym mogla pomarzyc tylko o stworzeniu takiego rysunku.
    Pozdrawiam z Anglii

    OdpowiedzUsuń
  5. rysunek cudo! ale ten film za smutny i omijam szeroko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Talent w 100%. Rysunek cudowny i tak zazdroszczę telentu... Dziękuję za komentarz na moim blogu :*. Pozdrawiam <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta "długaśna" kreska ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie ;o Chciałabym tak rysować..
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak <3. Niczym pies mojej sąsiadki hihihi. Bardzo, bardzo ładnie. Kochana i utalentowana <3.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Film niestety jest dla mnie za smutny. :(
    Obrazek przepiękny <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki cudowny rysunek! <3
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam rysowac zwierzeta. psiak ci naprawde uper wyszedl :) duzo ludzi ma problem z rysowaniem futra ale tobie poszlo swietnie :D
    http://claudia665.blogspot.com <- moj blog :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny talent! ♥

    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny rysunek ♡
    Miałam pieska tej rasy. Świetny przyjaciel :)

    Pozdrawiam serdecznie:
    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń