poniedziałek, 22 lutego 2016

Fantasy Bird - acrylic paint | Ptak - farby akrylowe

Witajcie. Przez dłuższy czas mnie tutaj nie było, jednak jak wiecie - na malowanie czy rysowanie musi przyjść wena. Ostatnio spróbowałam namalować ptaka, by wypróbować nowo zakupione farbki :) W kolekcji mam jeszcze kilka innych malunków, jednak nie są one wykończone. Tak więc dziś swoją premierę ma.. ptaszek :)

Czas malowania: około 2-3 godzin.
Czym malowałam: farby akrylowe (malunek na kartce z płótna)


Malunek być może nie odzwierciedla w 100% realnego wizerunku ptaka, jednak lubię czasem poszaleć i stworzyć "coś własnego", niekoniecznie rzeczywistego:)



Co sądzicie i takich pracach? :)

Więcej moich prac znajdziecie na Instagram'ie @venuuska

4 komentarze:

  1. Praca jest świetna
    Masz talent !

    Zapraszam na konkurs który organizuję można wygrać... Zresztą sama zobaczysz :P

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne kolory, bardzo ładna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, kolorowo, masz talent - ale to już wiele razy mówiłam, więc wiesz *:

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście ja najbardziej lubię tworzyć wszystko co nierzeczywiste. Dla mnie takie prace są najlepsze, bo przedstawiają coś innego niż widzimy na co dzień. A ptaszek wyjątkowo słodki :D

    OdpowiedzUsuń