poniedziałek, 25 stycznia 2016

"Landspace and horse" painting - akrylowy obraz "Krajobraz i koń"


Witajcie. Ostatnim moim obrazem, skończonym dziś, jest autoportret konia oraz lekki krajobraz. Malunek jest zrobiony na kartce z płótna. Lubie malować takie obrazy, ponieważ uwielbiam naturę i zwierzęta. 

Czas malowania: około 3-4h.
Do malowania wykorzystałam: farby akrylowe.





Powyżej krótki przebieg tego, jak powstawał obraz. Nie było łatwo zacząć, tym bardziej, że sylwetka konia jest jedną z najtrudniejszych do naszkicowania/namalowania.

Tutaj możecie zobaczyć efekt końcowy:





Co sądzicie o tym obrazie?

Więcej moich prac znajdziecie na Instagram'ie @venuuska

11 komentarzy:

  1. Też uważam,że piękny ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent dziewczyno! Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny obraz, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ♥

    Obserwuję

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow piękne! Super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Zazdroszczę talentu! Zawsze marzyłam żeby umieć robić coś artystycznego ale niestety jakoś Bóg mnie nie obdarzył talentem ;)
    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, przepięknie Ci wyszedł!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że wyszedł super ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca :) I bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń