poniedziałek, 18 stycznia 2016

Landspace acrylic painting - krajobraz malowany na płótnie farbami akrylowymi


Witajcie! Oto mój obraz malowany na płótnie bawełnianym. Od jakiegoś czasu maluję - i sprawia mi to naprawdę przyjemność. Uwielbiam krajobrazy... 

Czas malowania: około 2-3 godzin.
Do malowania używałam: farb akrylowych.


Tym razem padło na krajobraz z mostem. Nie jestem mistrzem malowania, nie wszystko od razu mi wychodzi. Myślę jednak, że efekt końcowy tego obrazu jest interesujący i przykuwa uwagę :) Niestety nie posiadam zdjęć z przebiegu malowania. 




Więcej moich prac znajdziecie na Instagram'ie @venuuska


19 komentarzy:

  1. Niezłe :) Ja nie umiem malować,dlatego odnajduje się w kuchni :)
    Zapraszam na nowego bloga-http://smacznieizdrowodlakazdego.blogspot.com/2016/01/domowa-wersja-nutelli.html

    OdpowiedzUsuń
  2. krajobraz wypisz wymaluj jesienny wieczór:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam cię, że miałaś do tego cierpliwość :)
    efekt końcowy jest niesamowity ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! jestem pod wrażeniem - pięknie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się efekt końcowy jest niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne! Podziwiam ludzi, którzy potrafią posługiwać się kolorami (nie ważne, czy to kredki, farby, pastele, czy coś innego). Sama też trochę rysuję i próbowałam zaszaleć na kolorowo. Totalna klapa.
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne prace , zawsze podziwiam osoby które mają taki talent w rękach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej jakie śliczne <3 obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie miałam okazji malować na płótnie, ale słyszałam, że jest ciężej. To prawda? :)
    Efekt faktycznie przykuwa uwagę. Widać, że masz talent i jeśli sprawia Ci to dodatkowo przyjemność, to maluj i twórz jak najwięcej! :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malując na kartce, zazwyczaj owa kartka wyginała się, farby nie zostawały na swoim miejscu, a po wyschnięciu ukazywał się... kleks. Na płótnie jest ciężej pracować, to prawda. Trzeba wykorzystywać precyzję oraz mieć dużą cierpliwość. Jednak plusem jest to, że nic się nie wygina, a farby po wyschnięciu są na swoim miejscu :)

      Usuń
  12. Szkoda że ja jestem beztalenciem.. Rozwijaj się :*

    http://www.owodoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozwijaj się jak najbardziej, bo masz TALENT olbrzymi ;* :) ;)

    OdpowiedzUsuń