wtorek, 23 sierpnia 2016

Painting - Cat in garden | Obraz - Kot w ogrodzie

Witajcie.
Malowanie poniższego obrazu zajęło mi sporo czasu. Chciałam na nim przedstawić czarnego kota chodzącego po płocie gdzieś w ogrodzie... Tym samym namalowałam portret mojego kota Franka, czarnego kota z lekko ściętym uchem i białym krawacikiem pod szyją :)

Oto przebieg pracy...

Początek to szkic i uzupełnianie tła 
 (kliknij, aby powiększyć)

Całość tła skończona, czyli można przejść do kreowania dodatków - płotu oraz okna.


Na koniec zostaje wypełnienie niezamalowanego obszaru czarną farbą, wypełnienie koloru kocich oczu, wąsów i białego krawatu :)
(kliknij, aby powiększyć)

Tak obraz prezentuje się w antyramie. Aktualnie wisi w moim pokoju.


Czas malowania: około 5h.
Czym malowałam: jeden pędzelek - Milan 4, farby akrylowe

Jak Wam podoba się takie koci portret?
Więcej moich prac znajdziecie na Instagram'ie @venuuska

10 komentarzy: