piątek, 27 maja 2016

Horses and sunset paint | obraz konie i zachód słońca


Po dłuższej przerwie wracam do dodawania postów :) Wczoraj otrzymałam sztalugę do malowania i od razu zrodził się pomysł namalowania czegoś... Sztaluga jest super, a malowanie na niej to sama przyjemność! 
Oto pierwszy obraz namalowany na nabytku:



Czas malowania: około 2,5h
Czym malowałam: farby akrylowe


Uwielbiam malować takie obrazy, natura jest mi bardzo bliska, a uwiecznianie jej sprawia mi radość!
Podoba Wam się ten obraz? :)


Więcej moich prac znajdziecie na moim Instagram'ie @venuuska

8 komentarzy:

  1. Przepiękny obraz <3 masz wielki talent

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to wygląda!
    zapraszam do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz prezentuje się ciekawie i ładnie, światło na nim jest bardzo przyjemne .
    Sztaluga to super sprawa! Sama mam dwie i za nic nie wróciłabym do malowania na biurku :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obraz! Podziwiam za taki talent

    OdpowiedzUsuń